Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy ...
-28%

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy ...

Wydawnictwo:PWN
Liczba stron: 240
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788301179816
Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy ...
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
32,50
Oszczędzasz: 12,40

Opis

Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case'ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.Książka napisana pod redakcją Krzysztofa Fonfary. Autorami poszczególnych rozdziałów są pracownicy Katedry Marketingu Międzynarodowego z UE w Poznaniu, a także praktycy biznesu. Pracownicy zaangażowani w tworzenie książki prowadzą kilka specjalności i kursów na studiach podyplomowych na UEP, a także we Wrocławiu, na WSB i innych prywatnych uczelniach.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.