Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing międzynarodowy
-18%

Marketing międzynarodowy

Aleksandra Grzesiuk

Wydawnictwo:CeDeWu
Autor: Aleksandra Grzesiuk
Liczba stron: 197
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2007
Format: 235x165x13 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375560053
Marketing międzynarodowy
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,00
31,94
Oszczędzasz: 7,06

Opis

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty Gino Rossi "? Oczywiście z Włoch ...Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków Kubuś" ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców?

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.