Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
50711901644KS
-16%

Marketing międzynarodowy

Andrzej Limański , Ireneusz Drabik

Wydawnictwo:Difin
Autor: Andrzej Limański , Ireneusz Drabik
Tłumacz: Katarzyna Bluszcz
Liczba stron: 416
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 17.0x24.0cm
ISBN: 9788376412351
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376412351
Marketing międzynarodowy
Cena sugerowana przez wydawcę:
70,00
58,65
Oszczędzasz: 11,35

Opis

W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych. Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.