Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing biur podróży
-1%

Marketing biur podróży

Renata Przeorek-Smyka , Izabela Michalska-Dudek

Wydawnictwo:C.H. BECK
Autor: Renata Przeorek-Smyka , Izabela Michalska-Dudek
Liczba stron: 372
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 238x175 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788325519162
Marketing biur podróży
Cena sugerowana przez wydawcę:
45,00
44,62
Oszczędzasz: 0,38

Opis

Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków.
Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.