Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
50632401644KS
-14%

Marketing banku

Jacek Grzywacz

Wydawnictwo:Difin
Autor: Jacek Grzywacz
Tłumacz: Magdalena Osocha
Liczba stron: 216
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 13.0x20.5cm
ISBN: 9788376412344
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376412344
Marketing banku
Cena sugerowana przez wydawcę:
48,00
41,16
Oszczędzasz: 6,84

Opis

W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.