Opis
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Inne tego autora
W książce omówiono podstawowe zasady kształtowania racjonalnej i wzajemnie korzystej współpracy między przedsiębiorstwem i bankiem, w warunkach gospodarki wolnorynkowej. Podjęto w niej próbę spojrzenia na współpracę przede wszystkim z punktu widzenia przedsiębiorstwa, które jako klient banku powinno być jego równorzędnym partnerem. ...
30,29 zł
40,01 zł
Oszczędzasz: 9,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę