Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marka, konsument, badacz
-13%

Marka, konsument, badacz

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Liczba stron: 224
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2013
Format: 14,5x20,4 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788326440502
Marka, konsument, badacz
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
51,60
Oszczędzasz: 7,40

Opis

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.:- przegląd rodzajów badań konsumenckich,- kryteria wyboru firmy badawczej,- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.