Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Lider produktu
-65%

Lider produktu

Richard Banfield , Martin Eriksson , Nate Walkingshaw

Wydawnictwo:One Press / Helion
Autor: Richard Banfield , Martin Eriksson , Nate Walkingshaw
Liczba stron: 232
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328346048
Lider produktu
Cena sugerowana przez wydawcę:
47,00
16,50
Oszczędzasz: 30,50

Opis

Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.
W tej książce między innymi:
cechy dobrych liderów produktu
tworzenie struktury zespołu
rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.