Opis
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27/AU.30. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie techników, jak i słuchacze zawodowych kursów kwalifikacyjnych oraz osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie.
Książka ma 248 stron i składa się z czterech części:
część I stanowi repetytorium;
część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
część III obejmuje 9 zadań praktycznych;
cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych i 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy:
1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych.
2. Reklama pojęcie, funkcje, formy.
3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.
Odpowiedzi do testów, zadań praktycznych i arkuszy egzaminacyjnych, zawartych w niniejszym opracowaniu, zostały wydane w odrębnej książce Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Odpowiedzi.
Książka ma 248 stron i składa się z czterech części:
część I stanowi repetytorium;
część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
część III obejmuje 9 zadań praktycznych;
cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych i 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy:
1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych.
2. Reklama pojęcie, funkcje, formy.
3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.
Odpowiedzi do testów, zadań praktycznych i arkuszy egzaminacyjnych, zawartych w niniejszym opracowaniu, zostały wydane w odrębnej książce Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Odpowiedzi.
Inne tego autora
Podręcznik przeznaczony dla osób, których obszarem zainteresowań zawodowych jest projektowanie graficzne. Mogą z
niego korzystać nie tylko uczniowie zdobywający zawody: technika reklamy, technika fotografii i multimediów, fotografa,
technika informatyka, technika programisty lub technika grafiki i poligrafii cyfrowej, ale również uczestnicy szkoleń z tego
zakresu, freelancerzy, osoby samodzielnie przygotowujące się do egzaminu zawodowego oraz wszyscy zainteresowani
problematyką projektowania gra...
37,59 zł
37,60 zł
Oszczędzasz: 0,01 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka "Wykonywanie projektów reklam - ćwiczenia" przeznaczona jest do kształtowania i podnoszenia
umiejętności wykorzystywanych w projektowaniu graficznym i adresowana jest przede wszystkim do osób
korzystających z podręcznika Wykonywanie projektów reklam.
W książce zawarte są różnorodne zadania, zarówno pod względem formy, jak i stopnia trudności, umożliwiające
kształtowanie u uczniów umiejętności, zapisanych w podstawach programowych dla następujących zawodów:
? fotograf;
? technik...
25,06 zł
25,20 zł
Oszczędzasz: 0,14 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie ...
12,26 zł
14,88 zł
Oszczędzasz: 2,62 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Niezbędny, by dobrze przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji PGF.07 w ramach zawodu technik reklamy.
Repetytorium w uporządkowanej formie zbiera najważniejsze wiadomości, których znajomość jest wymagana od kandydatów do zawodu. Uczeń znajdzie tu informacje m.in. o zasadach projektowania reklamy do różnych mediów, cechy poszczególnych typów reklam, właściwości nośników, podstawowych zasadach typografii i specyfice programów komputerowych pomocnych w tworzeniu różnych elementów rekla...
67,94 zł
Kupujący ten produkt kupili także:
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie ...
12,26 zł
14,88 zł
Oszczędzasz: 2,62 zł
Cena sugerowana przez wydawcę