Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Środowisko bezpieczeństwa obiektów użyteczności publicznej i infrastruktury krytycznej (IK) w Polsce jest złożone oraz pełne wyzwań. Wraz z wybuchem wojny w Ukrainie zwiększony został stopień zagrożenia terrorystycznego w kraju, co w istocie było odpowiedzią na narastające ryzyko zamachów sabotażowych ze strony Rosji. Administratorzy budynków i przestrzeni publicznych muszą w wyniku tego prowadzić odpowiednie czynności zapobiegawcze i przygotowawcze. Niniejsza książka odnosi się do problematyki ...
34,83  52,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,67 
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie problematyki dotyczącej miejsca bezpieczeństwa państwa w systemie bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej. W publikacji szczególna uwaga została zwrócona na rozwiązania prawno-organizacyjne wprowadzone w autonomicznym podmiocie Federacji Rosyjskiej Republice Czeczeńskiej. Książka składa się z trzech zasadniczych rozdziałów, które powstały na podstawie krytycznej analizy literatury przedmiotu odnoszącej się do kwestii szeroko rozumianego bez...
37,65  42,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,25 
Książka Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce regionu; teoria i praktyka" przedstawia specyfikę relacji spółek z udziałem kapitału zagranicznego z otoczeniem regionalnym, a także potencjalne pozytywne i negatywne konsekwencje pojawienia się inwestorów zagranicznych w gospodarce regionu....
48,32  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,68 
Po raz pierwszy na rynek trafia monografia, która dotyczy pomiaru w zarządzaniu oraz opisu metod teoretycznych w zastosowaniu praktycznym optymalizacji prowadzenia biznesu. Treści zawarte są na tyle uniwersalne, że przez długi okres czasu nie ulegną dezaktualizacji. Zaproponowane modele postępowania w konkretnych problemach zarządzania wynikają na ogół z dobrych praktyk stosowanych przez czołowe organizacje. Monografia wnosi również duży ładunek teoretyczny wynikający z interdyscyplinarnego pode...
75,58  85,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,42 
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawc...
57,27  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 31,73 
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. W pakiecie 8 książek z serii BSBT: Przywództwo, Negocjowanie, Motywowanie, Delegowanie i kontrolowanie, Zarządzanie sprzedażą, Sukces osobisty, Zarządzanie czasem, Strategia biznesowa ...
86,33  119,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 33,57 
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym. Metody big data pozwalają na praktyczne ich wykorzystywanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Dane takie stają się następnie surowcem w zarządzaniu nie tylko ...
55,61  69,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,29 
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami, tzw. Compensation & Benefits. Autorzy opisują, jak skutecznie opracować i wdrożyć politykę wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych, aby wpływała pozytywnie na motywację i zaangażowanie pracowników, a jednocześnie przyczyniała się do realizacji celów biznesowych organizacji. Czytelnik dowie się także, jakie nowoczesne narzędzia i systemy informatyczne możemy wykorzystać, projektując...
78,07  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,93 
Budowanie organizacji jest podsumowaniem prezentacji, rozmów, warsztatów i dyskusji toczonych podczas kolejnych Forów Pracuj w kulturze, jak również zaproszeniem do rozmowy o najlepszych sposobach i modelach działania organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem kultury instytucjonalnej i instytucji publicznych funkcjonujących w tym obszarze. Książka wychodzi od współczesnych tendencji, ale artykuły staraliśmy się pisać w taki sposób, by jak najdłużej zachowały aktualność. Ze wstępu Michała Rydz...
22,36  34,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,64 
14:09 Informacja jest podstawą racjonalnego działania, wypracowywania pozytywnych rezultatów finansowych oraz skutecznej gry rynkowej. W zmieniającej się rzeczywistości cenną metodą zarządzania - zwłaszcza finansami - jest budżetowanie. Celem, jaki przyświecał zespołowi autorskiemu, było stworzenie kompendium wiedzy na temat budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu finansami, a ponadto wykroczenie poza do tej pory przyjmowane ramy i pokazanie nowych trendów oraz możliwości zastosowania bu...
48,03  66,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,97 
Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania ukierunkowanego na wspomniane procesy, w szczególności kaształtowanie przepływu informacji i materiałów oraz związanych z tym struktur organizacyjnych i kierowniczych....
49,43  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,57 
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiad...
29,19  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,71 
Coaching koaktywny to model transformacyjnego procesu porozumiewania się, który pozwala jednostkom na wszystkich poziomach organizacji budować silne, oparte na współpracy relacje. W najnowszym wydaniu książki autorzy proponują rozszerzenie swojego pionierskiego modelu coachingu koaktywnego, podkreślającego partnerstwo klienta i coacha, o kwestię zarządzania organizacją przez liderów. Nowe wydanie książki zostało wzbogacone o: - przykłady rozmów pomiędzy coachem i klientem w ramach sesji coaching...
76,99  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,01 
Książka nazywana jest potocznie biblią coachingu. Od 1998 roku, gdy ukazało się jej pierwsze wydanie, koncepcja coachingu koaktywnego cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, a jej autorzy jednocześnie pionierzy tej metody dostosowują treść kolejnych edycji do stale zmieniających się realiów. W procesie coachingu koaktywnego coach skupia się na wspieraniu klienta w odkrywaniu jego potencjału i kreatywności, a nie bezpośrednio na problemach czy celach klienta (coachee). Autorzy wyjaśniają, na cz...
78,07  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,93 
Możesz nic nie wiedzieć o coachingu, a i tak ta książka cię zachwyci i wzruszy. Ale jeśli chcesz się czegoś o coachingu dowiedzieć, to jest to źródło doskonałe, w zasadzie trzy książki w jednej. W poszczególnych rozdziałach autor z rzadko spotykanym dystansem i humorem dzieli się swoją ekspercką wiedzą na temat coachingu sprzedawców, executive coachingu oraz stosowania stylu coachingowego przez menedżerów w codziennej praktyce biznesowej. Jest tu i fabularna historia, i opis różnych zastosowań c...
27,08  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,82 
Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. Pozytywna energia, która powinna towarzyszyć wspólnej pracy, to pojawia się, to znika. Podobnie jest z celem ? raz świeci jasno...
35,33  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,57 
Wielu naukowców i praktyków biznesu poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czy dobre przedsiębiorstwo może stać się doskonałe? A jeśli może, jakie czynniki na to wpływają? Co może zrobić menedżer, by zwiększyć swoją efektywność we współpracy z zespołem? Jak zadbać o pracowników w świecie dynamicznych zmian gospodarczych i społecznych, funkcjonowania organizacji w dużej zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, czyli w świecie VUCA? Autorka zachęca do przyjrzenia się coachingowemu model...
58,22  80,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,78 
40,04  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,96 
Znajomość metod zarządzania przedsiębiorstwem to wiedza potrzebna każdemu menedżerowi. Controlling to jedna z metod grupująca w sobie planowanie, kontrolę i kierowanie procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie. Ta książka napisana jest przede wszystkim dla praktyków zarządzania. Stroni od teoretyzowania, natomiast wskazuje konkretnie, jakimi instrumentami musi dysponować przedsiębiorstwo, aby właściwie ocenić swoje działania i skutecznie nimi kierować. Controlling proponuje zespołowy styl zarzą...
34,99  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,01 
Książka jest poświęcona problematyce controllingu w przedsiębiorstwie i prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień, które interesują menedżerów różnych szczebli zarządzania. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: - jaka jest rola i miejsce controllingu w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, - jakie są organizacyjne uwarunkowania controllingu, - jakie są koncepcje i ukierunkowania współczesnego controllingu, - jakie instrumenty stosuje się w controllingu na poziomie strategi...
49,20  66,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,80 
Controlling personalny jest stosunkowo nową koncepcją, jego rola jest jednak w polskich przedsiębiorstwach coraz bardziej doceniana, a zastosowanie coraz szersze. Wykorzystanie controllingu zasobów ludzkich może przy tym mieć na celu zarówno poprawę zarządzania kadrami, jak i efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa poprzez optymalizację kosztów. Niniejsza publikacja wzbogaci zainteresowanych controllingiem zasobów ludzkich Czytelników o: znajomość różnych koncepcji controllingu personalnego, ...
40,02  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,98 
Praca szeroko omawia zagadnienia związane z controllingiem personalnym jako narzędziem zarządzania w sieciach handlowych. Wyróżnia się wśród dotychczasowych opracowań o tej tematyce, ponieważ dotyczyły one raczej przedsiębiorstw produkcyjnych. W książce zostały kompleksowo zebrane mierniki jakościowe i wartościowe controllingu personalnego, a także metody oraz narzędzia analizy wykorzystywane w controllingu, zapożyczone z innych dziedzin zarządzania....
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Książka porządkuje duży obszar zagadnień związanych z controllingiem oraz wiąże go z nowoczesną prezentacją przedsiębiorstwa poprzez procesy w nim zachodzące, wyodrębniając w ten sposób nowe ujęcie controllingu nazwane w literaturze controllingiem procesów. Mnogość zagadnień zawartych w tych obszarach (controlling i podejście procesowe) może powodować zagubienie, a w konsekwencji niechęć przedsiębiorców do wykorzystania w zarządzaniu narzędzi controllingowych. Ideą zaproponowanej w książce konce...
32,50  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,40 
Celem niniejszego opracowania jest ukazanie możliwości nadania zarządzaniu operacyjnemu odpowiedniego do współczesnych warunków działania gospodarczego charakteru w pełni zorientowanego na przyszłość. Propozycję kierunku rozwoju systemów zarządzania operacyjnego oparto na idei controllingu prospektywnego, w którym wykorzystano techniki systemowe i optymalizacyjne....
6,09  6,13 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,04 
Książka stanowi syntetyczną analizę rozwiązań controllingowych istniejących w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych. Zamysłem autorki było przybliżenie menedżerom narzędzia, jakim jest controlling, dzięki któremu można doprowadzić do poprawy efektywności oraz zwiększyć wartość przedsiębiorstwa. Opracowanie zawiera przykłady funkcjonujących w przedsiębiorstwach rozwiązań, które mogą posłużyć czytelnikowi jako wzór do wdrożenia nowych czy modyfikacji istniejących rozwiązań con...
45,05  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,95 
Książka podzielona została na dwie części. Pierwsza z nich zawiera artykuły dotyczące wybranych problemów controllingu w przedsiębiorstwach. Koncentrują się one na zagadnieniach odnoszących się do organizacji controllingu w przedsiębiorstwie, rozwiązań z obszaru controllingu strategicznego i operacyjnego oraz controllingu funkcyjnego, a w szczególności controllingu logistyki, personalnego, controllingu projektów i inwestycji. Znaczna część problemów rozpatrywana jest w oparciu o materiały empiry...
23,80  32,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,20 
39,20  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,80 
Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejszy konsument. Bardzo istotnym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych jest samopoczucie w kontakcie z marką i emocje, jakich się w związku z tym doświadcza. Liczy się wszystko: sposób i jakość obsługi, wiarygodność i kompleksowość informacji, spełnienie obietnicy marki...
47,63  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,37 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.