Szukaj Szukaj
MULTIMEDIAAudiobookiEkonomia i biznes
51824501597CD
-24%

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce CD

Grażyna Białopiotrowicz

Wydawnictwo:Poltext
Autor: Grażyna Białopiotrowicz
Tłumacz: Aleksandra Wejchert-Spodenkiewicz
Liczba stron: 8
Oprawa: plastikowa
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 15.0x22.5cm
ISBN: 9788375610888
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375610888
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce CD
Cena sugerowana przez wydawcę:
29,90
22,72
Oszczędzasz: 7,18

Opis

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek. • W jaki sposób kreować swój wizerunek? • Jak budować pozytywne relacje z ludźmi? • Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały? • Jak prowadzić interesującą rozmowę? • Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie? • Jak się zachować? • Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić? • Co zrobić z telefonem komórkowym? Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach – słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i  publicznej, a także w życiu prywatnym. Grażyna Białopiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i  umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w  Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in..: Sztuka aktywności; Kobieta–mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.