Opis
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci - to ciekawa analiza dotycząca kreatywności jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważany przez niektórych za nerw kreatywnego myślenia - idea "szklanego tunelu", czegoś co więzi nas w czasie poszukiwania nowych rozwiązań". Katarzyna Mastalerz, TVN S.A.
Inne tego autora
\"Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu - \"kreatywności i zmiany\".
Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia.
Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający - jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?\"
Andrzej Szeworski
Prezes Pekao Financial Services...
20,75 zł
27,30 zł
Oszczędzasz: 6,55 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Audiobook zawiera wiele praktycznych uwag i ciekawych przykładów. Autor podpowiada, nie tylko jak rozwijać indywidualną lekkość mówienia, ale jak świadomie pracować nad umiejętnościami werbalnymi, tak by stać się kreatywnym i efektywnym rozmówcą.
Anna Szklarz, Bayer Polska...
25,74 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 9,26 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Spis treści:
01 – Wstęp Marek Stączek
02 - Cześć pierwsza. Trema – czyli obawa przed wystąpieniem.
03 - Praktyczne wskazówki . Co robić by poradzić sobie z tremą? cz. 1. Rady dotyczące radzenia sobie z emocjami i ciałem przed wystąpieniem.
04 - Praktyczne wskazówki . Co robić? by poradzić sobie z tremą cz 2. Rady dotyczące myśli przed wystąpieniem.
05 –Sytuacje problemowe. Jak odpowiadać na trudne pytania?, jak radzić sobie z ekspertem?
06 – Podsumowanie, 9 złotych zasad dotyczących opanow...
15,21 zł
20,00 zł
Oszczędzasz: 4,79 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci pierwsi skonfrontują swój bagaż doświadczeń z teorią i niejedną opisaną tu historią. Dla drugich to doskonały podręcznik, jak krok po kroku, budować i doskonalić warsztat profesjonalnego mówcy. Całość błyskotliwie napisana, a dzięki „uwodzącej sile fabuły” anegdot od Demostenesa po czasy współczesne, każdy znajdzie w niej coś dla siebie.
Barbara Fichtel, ...
16,19 zł
25,20 zł
Oszczędzasz: 9,01 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt kooperacji Marka Stączka z krasnalami okazał się znakomity. Tę książkę czyta się z wielką przyjemnością.
Gorąco Polecam ...
25,17 zł
39,20 zł
Oszczędzasz: 14,03 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
"Temat pierwszy - "Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?". Autor omawia triadę cech: "otwartość - niezależność - wytrwałość". W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison mógł powiedzieć: "Nie przepracowałem ani jednego dnia, wszystko co robiłem to była dobra zabawa", są to przemyślenia o roli kreatywności jako sposobu na satysfakcję zawodową. Rozdział trzeci można opatrzyć hasłem: "Daj sobie szansę i bądź bardziej kreatywny".
Katarzyna Kupp...
22,48 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 12,52 zł
Cena sugerowana przez wydawcę