Opis
Żyjemy w bardzo ciekawych czasach, w dobie dynamicznej transformacji komunikacji społecznej, mediów 2.0, których użytkownik może stać się prosumentem (równocześnie konsumentem i producentem) informacji politycznych, ekonomicznych, kulturalnych, rozpowszechnianych w skali lokalnej, regionalnej, krajowej i międzynarodowej. Ten fenomen wymaga rzetelnych studiów, także po to, aby tworzyć narzędzia do porządkowania i krytycznej oceny informacji. Zbiór artykułów zawarty w niniejszym tomie, w mojej opinii, przekonująco tego dowodzi.
Inne tego autora
Artykuły prezentowane w niniejszym tomie są zróżnicowane tematycznie. Pierwsza część poświęcona jest bibliologii, druga badaniom nad książką i prasą, trzecia dziejom księgozbiorów, bibliotek i czytelnictwa. Rozprawy dotyczą m.in. badań w zakresie kultury i dziejów książki, stanowią kontynuację prac zapoczątkowanych przez Profesor Barbarę Bieńkowską. Wskazują również na nowe perspektywy badawcze w naukach bibliologicznych w związku z powiązaniem tej dyscypliny z naukami o komunikacji społecznej i...
98,46 zł
99,00 zł
Oszczędzasz: 0,54 zł
Cena sugerowana przez wydawcę