Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Kompendium wiedzy o marketingu
-28%

Kompendium wiedzy o marketingu

Bogna Pilarczyk , Henryk Mruk

Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor: Bogna Pilarczyk , Henryk Mruk
Liczba stron: 361
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2007
Format: 14.3x20.5cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788301148379
Kompendium wiedzy o marketingu
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
32,50
Oszczędzasz: 12,40

Opis

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.