Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Kompendium wiedzy o handlu
-28%

Kompendium wiedzy o handlu

Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe PWN
Liczba stron: 344
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2008
Format: 14x20 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788301154462
Kompendium wiedzy o handlu
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
28,88
Oszczędzasz: 11,02

Opis

Kolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym m.in.:rolę handlu we współczesnej gospodarce, specyfikę i zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, zarządzanie zasobami ludzkimi i jakością w handlu, marketing, logistykę i systemy informatyczne w handlu, handel elektroniczny, kooperację, internacjonalizację i controlling.Kompendium stanowi znakomitą podstawę do dalszych studiów, może też służyć jako repetytorium ułatwiające przygotowanie do egzaminu. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą.Do głównych zalet książki należą:syntetyczne omówienie najważniejszych zagadnień, prosty i zwięzły język, alfabetyczny wykaz haseł, hasła na marginesach.Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.