Opis
Dr Jessica Minahan specjalizuje się w prowadzeniu treningu dla personelu i tworzeniu planów interwencji behawioralnej dla uczniów wybuchowych, których zachowania mogą być niebezpieczne, a także tych, którzy mają różnego rodzaju ograniczenia natury emocjonalnej i behawioralnej, poważny autyzm i Zespół Aspergera. Posiada tytuł licencjata w dziedzinie intensywnej edukacji specjalnej, wydany przez Boston University i podwójny tytuł magistra edukacji specjalnej i elementarnej z Wheelock College. Ukończyła też studia podyplomowe na University of Albany w zakresie pracy nauczycielskiej z dziećmi autystycznymi. Certyfikat analityka zachowań otrzymała w Northeastern University. Była instruktorem na Wydziale Poważnych Zaburzeń Lesley University. Jest obecnie rozchwytywanym prelegentem i prowadzi publiczne wykłady na różne tematy, od efektywnych interwencji dla uczniów ze stanami lękowymi, po pomoc uczniom, do których trudno jest dotrzeć w zamkniętych klasach szkół publicznych.
Inne tego autora
Jak rozszyfrować i zmienić najtrudniejsze zachowania Z książki: w działaniach uczniów z problemami behawioralnymi lub emocjonalnymi intencja nie zawsze jest jasna; mogą one nie pasować do znanych schematów i przez to wprawiać nauczyciela w zakłopotanie, powodować poczucie bezradności. Bywa i tak, że przecenia on możliwości ucznia do poradzenia sobie z daną sytuacją. Z naszej długoletniej praktyki wiemy, że zachowania uczniów, wynikające ze stanów lękowych, wycofania, buntu, czy podłoża seksualne...
30,18 zł
47,00 zł
Oszczędzasz: 16,82 zł
Cena sugerowana przez wydawcę