Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Kapitał marki w mediach społecznościowych
-12%

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Liczba stron: 176
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 16,6x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381422819
Kapitał marki w mediach społecznościowych
Cena sugerowana przez wydawcę:
34,90
30,63
Oszczędzasz: 4,27

Opis

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.