Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Jak zbudować efektywny dział marketingu?
-24%

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Piotr Golczyk

Wydawnictwo:Novae Res
Autor: Piotr Golczyk
Liczba stron: 158
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 12,2x19,5 cm
EAN:9788381472173
Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Cena sugerowana przez wydawcę:
26,99
20,38
Oszczędzasz: 6,61

Opis

"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.
Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.