Opis
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnymi i usługowymi; zarządzanie łańcuchami dostaw; zarządzanie jakością; systemy wspomagania decyzji; zarządzanie wiedzą produkcyjną; prognozowanie w przedsiębiorstwie; modelowanie i symulację komputerową; kształtowanie środowiska pracy i jej bezpieczeństwo; efektywność, produktywność i doskonalenie organizacji przedsiębiorstw. Kompendium jest adresowane do bardzo szerokiego grona odbiorców, zarówno do pracowników naukowych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz studentów uczelni technicznych, rolniczych i ekonomicznych jak i menedżerów oraz praktyków zarządzania produkcją, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje.
Inne tego autora
44,58 zł
57,75 zł
Oszczędzasz: 13,17 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego cztery lata temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 72 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2022 r. w jedenastu obszarach tematycznych: cyfryzacja produkcji i przedsiębiorstw, automatyzacja i robotyzacja procesów, innowacyjność procesów i produktów, inżynieria procesów wytwarzania, logistyka i łańcuchy dostaw, inżynieria jakości produkcji i usług, zarządzanie...
95,39 zł
119,90 zł
Oszczędzasz: 24,51 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Niniejsza książka jest kontynuacją cyklu wydawniczego "Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji". Książka zawiera ponad 50 raportów z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2021 r. Zaprezentowane w książce prace uzyskały pozytywne merytoryczne recenzje szerokiego grona wybitnych ekspertów.
Książka jest przeznaczona dla dyplomantów, doktorantów oraz ludzi nauki i przemysłu....
79,48 zł
99,90 zł
Oszczędzasz: 20,42 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich osób wymaga odpowiednich narzędzi pomiaru i oceny kreatywności. Autorzy książki opracowali takie narzędzia i wielokrotnie je przetestowali w różnych przedsiębiorstwach. Kreatywne myślenie wymagane jest nie tylko od przyszłych pracowników, ale również od już zatrudnionych w przedsiębiorstwach. Dokonując oceny kreatywności pracown...
51,63 zł
64,90 zł
Oszczędzasz: 13,27 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
79,48 zł
99,90 zł
Oszczędzasz: 20,42 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
46,43 zł
59,90 zł
Oszczędzasz: 13,47 zł
Cena sugerowana przez wydawcę