Opis
Intryguj (Sam Horn)
Nasza cena
36,47 zł
42,90 zł
RABAT 15%
W sprzedaży od 16.10.2020r.
Dodaj do przechowalni
Intryguj
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Komunikacja i negocjacje, Marketing i PR
Sam Horn
ISBN: 978-83-8087-983-6
format 141 x 218 mm
238 stron
oprawa miękka ze skrzydełkami
dodaj swoją recenzję
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości
i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów.
Według magazynu Fast Company jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Znajdziesz je w tej książce.
Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, przedstawia konkretne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, by odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach.
Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy
w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Horn na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji. Jeżeli chcesz skutecznie dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę.
I (Intro) Wprowadzenie. Zacznij od wstępu, który przykuwa uwagę. Spraw, by ludzie podnieśli brwi ze zdziwienia.
N (New) Nowe. Nie wystarczy, by była to prawda to jeszcze musi być coś NOWEGO. Zadbaj o aktualność informacji.
T (Time-Efficient) Właściwe wykorzystanie czasu. Zdobądź zaufanie dzięki efektywnemu gospodarowaniu czasem. Ogranicz długość swoich wypowiedzi.
R (Repeatable) Łatwe do powtórzenia. Utwórz hasło, które zapadnie im w pamięć. Chwila przerwy i uderzenie. Wezwanie do działania ma zawierać rytm, aliterację i rym.
I (Interact) Interakcja. Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w interakcję. Zbuduj scenariusze, aby ludzie mogli współuczestniczyć i współtworzyć.
G (Give) Dawanie. Słuchaj tak, jak chcesz, by ciebie słuchano. Wyjdź ze swojej głowy. Używaj ich języka, zaspokajaj ich potrzeby.
U (Useful) Przydatne. Pokaż realne korzyści. Dawaj możliwości, nie rozkazy.
E (Examples) Przykłady. Nie opowiadaj historyjek, dziel się przykładami z życia. Spraw, by odbiorcy przejęli się problemem dzięki teleskopowi empatii.
Narzędzia modelu INTRIGUE pozwolą ci skutecznie przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy: widza, słuchacza, czytelnika.
Nasza cena
36,47 zł
42,90 zł
RABAT 15%
W sprzedaży od 16.10.2020r.
Dodaj do przechowalni
Intryguj
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Komunikacja i negocjacje, Marketing i PR
Sam Horn
ISBN: 978-83-8087-983-6
format 141 x 218 mm
238 stron
oprawa miękka ze skrzydełkami
dodaj swoją recenzję
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości
i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów.
Według magazynu Fast Company jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Znajdziesz je w tej książce.
Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, przedstawia konkretne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, by odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach.
Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy
w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Horn na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji. Jeżeli chcesz skutecznie dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę.
I (Intro) Wprowadzenie. Zacznij od wstępu, który przykuwa uwagę. Spraw, by ludzie podnieśli brwi ze zdziwienia.
N (New) Nowe. Nie wystarczy, by była to prawda to jeszcze musi być coś NOWEGO. Zadbaj o aktualność informacji.
T (Time-Efficient) Właściwe wykorzystanie czasu. Zdobądź zaufanie dzięki efektywnemu gospodarowaniu czasem. Ogranicz długość swoich wypowiedzi.
R (Repeatable) Łatwe do powtórzenia. Utwórz hasło, które zapadnie im w pamięć. Chwila przerwy i uderzenie. Wezwanie do działania ma zawierać rytm, aliterację i rym.
I (Interact) Interakcja. Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w interakcję. Zbuduj scenariusze, aby ludzie mogli współuczestniczyć i współtworzyć.
G (Give) Dawanie. Słuchaj tak, jak chcesz, by ciebie słuchano. Wyjdź ze swojej głowy. Używaj ich języka, zaspokajaj ich potrzeby.
U (Useful) Przydatne. Pokaż realne korzyści. Dawaj możliwości, nie rozkazy.
E (Examples) Przykłady. Nie opowiadaj historyjek, dziel się przykładami z życia. Spraw, by odbiorcy przejęli się problemem dzięki teleskopowi empatii.
Narzędzia modelu INTRIGUE pozwolą ci skutecznie przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy: widza, słuchacza, czytelnika.
Inne tego autora
Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę ? Nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego. Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji ? Chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmow...
23,69 zł
34,90 zł
Oszczędzasz: 11,21 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sztuka walki językiem, praktyczna i łatwa w lekturze książka, porusza bardzo poważny i trudny temat dotyczący kontaktów międzyludzkich. Zawarte w niej rady uczą, jak się dogadywać i poprawić kontakty dosłownie z każdym i dosłownie wszędzie. Świat byłby spokojniejszy i więcej byłoby w nim harmonii, gdybyśmy wszyscy stosowali zaprezentowane tu zasady.
...
28,90 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 10,10 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Co jest dla ciebie ważne? Praca, praca, praca? Opieka nad wszystkimi oprócz ciebie? Masz całą listę rzeczy, które planujesz zrobić, kiedy będziesz mieć więcej czasu, pieniędzy lub wolności? A co, jeśli pewnego dnia to się nie wydarzy? Jak powiedział Budda: Chodzi o to, że uważamy, że mamy czas.
A co, jeżeli któregoś dnia obudzisz się i stwierdzisz, że nie zostało ci ani trochę czasu na zrobienie tego wszystkiego, co zawsze chciałeś zrobić? Sam Horn postanowiła nie czekać na kiedyś, a w niniejsze...
32,60 zł
42,90 zł
Oszczędzasz: 10,30 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Co jest dla ciebie ważne? Praca, praca, praca? Opieka nad wszystkimi oprócz ciebie? Masz całą listę rzeczy, które planujesz zrobić, kiedy będziesz mieć więcej czasu, pieniędzy lub wolności? A co, jeśli pewnego dnia to się nie wydarzy? Jak powiedział Budda: Chodzi o to, że uważamy, że mamy czas.
Być może żałujesz, że twoje życie nie układa się inaczej, ale nie wiesz, od czego zacząć wprowadzanie zmian. Być może obiecujesz sobie, że w końcu coś zmienisz, ale nigdy nie udaje ci się za to zabrać. By...
29,12 zł
42,90 zł
Oszczędzasz: 13,78 zł
Cena sugerowana przez wydawcę