Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieTurystyka
49866701644KS
-13%

Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

Mirosław Nalazek

Wydawnictwo:Difin
Autor: Mirosław Nalazek
Tłumacz: Patrycja Lech
Liczba stron: 152
Rok wydania w Polsce: 2009
Format: 15.0x19.5cm
ISBN: 9788376411712
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376411712
Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym
Cena sugerowana przez wydawcę:
38,00
33,21
Oszczędzasz: 4,79

Opis

Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.