Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
-12%

Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów

Robert Seliga

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Robert Seliga
Liczba stron: 322
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 16,5x23,5 cm
EAN:9788323347286
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
35,01
Oszczędzasz: 4,89

Opis

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.