Opis
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania jest oparta na języku Scratch barwnym programie wizualnym dostosowanym do wieku uczniów to sprawdzone rozwiązanie!
Uczeń w klasie piątej nauczy się pracować:
z arkuszem kalkulacyjnym (m.in. analizuje dane i tworzy wykresy liniowe);
z programem prezentacyjnym (tworzy prezentację, wstawia animację do niej);
w sieci (zakłada konto pocztowe, korzysta z forów dyskusyjnych, czatów, komunikatorów);
z edytorem dźwięku i edytorem wideo;
wyszukiwać informacje w internecie;
programować w Scratchu (m.in. projektuje grę).
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem.
W trakcie lekcji pokazywany jest sposób jego rozwiązania.
Po każdej lekcji zadania do samodzielnego wykonania.
Tematy informatyczne łączą się z innymi przedmiotami.
Lekcje zawierają listę zdobywanych umiejętności, wskazówki i rady ułatwiające zapamiętanie ważnych zasad, listę pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika, zadania.
Rozdziały w podręczniku :
Lekcje z obrazkami,
Lekcje w sieci,
Lekcje z multimediami,
Lekcje ze Scratchem,
Lekcje z globusem.
Po każdym rozdziale jest podsumowanie najważniejszych informacji. Podręcznik łagodnie wprowadza w świat programowania, jest przyjazny w pracy zarówno dla ucznia, jak i nauczyciela
Uczeń w klasie piątej nauczy się pracować:
z arkuszem kalkulacyjnym (m.in. analizuje dane i tworzy wykresy liniowe);
z programem prezentacyjnym (tworzy prezentację, wstawia animację do niej);
w sieci (zakłada konto pocztowe, korzysta z forów dyskusyjnych, czatów, komunikatorów);
z edytorem dźwięku i edytorem wideo;
wyszukiwać informacje w internecie;
programować w Scratchu (m.in. projektuje grę).
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem.
W trakcie lekcji pokazywany jest sposób jego rozwiązania.
Po każdej lekcji zadania do samodzielnego wykonania.
Tematy informatyczne łączą się z innymi przedmiotami.
Lekcje zawierają listę zdobywanych umiejętności, wskazówki i rady ułatwiające zapamiętanie ważnych zasad, listę pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika, zadania.
Rozdziały w podręczniku :
Lekcje z obrazkami,
Lekcje w sieci,
Lekcje z multimediami,
Lekcje ze Scratchem,
Lekcje z globusem.
Po każdym rozdziale jest podsumowanie najważniejszych informacji. Podręcznik łagodnie wprowadza w świat programowania, jest przyjazny w pracy zarówno dla ucznia, jak i nauczyciela
Inne tego autora
26,02 zł
30,80 zł
Oszczędzasz: 4,78 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Najnowsze wydanie podręcznika Informatyka do klasy 6 zostało odświeżone i zmienione.
Nową wersję podręcznika wzbogacono o:
-ciekawe aplikacje, np. Smash (do udostępniania i wysyłania plików o dużej objętości), Wick Editor (do tworzenia animacji poklatkowych),
-infografiki podejmujące tematy cyberprzemocy, wykorzystywania czujników w Scratchu, kodów kreskowych i QR czy serwisów wiki,
-odświeżone lekcje, zweryfikowane i dostosowane do umiejętności uczniów,
-zrzuty i opisy ułatwiające uczniom sam...
23,60 zł
24,90 zł
Oszczędzasz: 1,30 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W podręczniku uczeń znajdzie różnorodne, starannie dobrane utwory, głównie polskiej współczesnej literatury młodzieżowej, ale także przykłady klasyki światowej. Ich tematyka dotyczy spraw istotnych dla nastolatków. Przykłady literackie zostały tak dobrane, aby zachęcić uczniów do refleksji i rozmowy oraz aby zapewnić im pozytywne wsparcie dzięki poznawaniu fikcyjnych i realnych bohaterów. W podręczniku znalazły się także propozycje interpretacji różnych tekstów kultury.Do każdej lekcji zapropono...
32,38 zł
39,30 zł
Oszczędzasz: 6,92 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W podręczniku wykorzystano metodę odwróconej klasy, co stwarza możliwości zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności. Podręcznik został podzielony na 6 działów: Wprowadzenie; Podstawy algorytmiki w Python i C++; Projekt - multimedialny przewodnik; Arkusz kalkulacyjny; Grafika wektorowa....
60,37 zł
61,90 zł
Oszczędzasz: 1,53 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
<P>Podręcznik do zajęć komputerowych dla uczniów klasy 4 szkoły podstawowej należy do znanego i lubianego cyklu Lekcje z komputerem. Autorzy - doświadczeni metodycy i współtwórcy podstawy programowej - proponują w nim pracę <STRONG>metodą problemową</STRONG>. Na początku każdej z 30 lekcji stawiają ciekawy problem, a w trakcie lekcji pokazują sposób jego rozwiązania. Łączą tematy zajęć komputerowych z innymi przedmiotami. Rozbudzają w uczniach pasję programowania w języku...
8,78 zł
12,20 zł
Oszczędzasz: 3,42 zł
Cena sugerowana przez wydawcę