Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych...
-18%

Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych...

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Liczba stron: 318
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788323343677
Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych...
Cena sugerowana przez wydawcę:
46,00
37,50
Oszczędzasz: 8,50

Opis

Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.