Opis
Książka Franczyza. Fakty i mity to publikacja dotycząca biznesu w oparciu o franczyzę, czyli przeróżnych systemów funkcjonujących w obszarze wolnorynkowej rzeczywistości. Autor zebrał spostrzeżenia samych zainteresowanych, czyli sprzedawców systemów,jak i tych, którzy w systemy franczyzowe weszli. To pierwsza tego rodzaju publikacja wskazująca szereg kwestii natury prawnej oraz wątpliwości dotyczących sensowności systemów jako takich. Okazuje się bowiem, że systemy ajenckie, partnerskie, franczyzowe nie są i nie były panaceum na rozwój przedsiębiorczości. Oprócz szeregu przykładów w książce znajdziemy też część na temat tego, w jaki sposób kreowano i wciąż kreuje się nowe pomysły na biznes w Stanach Zjednoczonych, uznawanej za ojczyznę franczyzy.
Inne tego autora
W części pierwszej autor opisuje swoją drogę do spektakularnego bankructwa i przywołuje przykłady innych przedsiębiorców zrujnowanych przez bezwzględny system retail. Po utworzeniu bloga, zasypywany listami z różnych stron Polski, postanowił założyć stowarzyszenie, które ma bronić praw najemców. W drugiej części książki objaśnia kulisy funkcjonowania systemu retail, a także radzi, jak należy się zabezpieczyć przed niekorzystnymi zapisami w umowach i w jaki sposób wychodzić z trudnych sytuacji. ...
27,36 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 12,54 zł
Cena sugerowana przez wydawcę