Szukaj Szukaj
ZABAWKIEdukacyjneLiterki, cyferki
Fiszki Nauka liczenia z magicznym długopisem HEADU
-26%

Fiszki Nauka liczenia z magicznym długopisem HEADU

Wydawnictwo:Headu
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:8059591427835
Fiszki Nauka liczenia z magicznym długopisem HEADU
Cena sugerowana przez wydawcę:
43,65
32,37
Oszczędzasz: 11,28

Opis

Otwórz plastikowy długopis, napełnij go wodą, a następnie zamknij. Ułóż karty na grze powierzchnia czarno-białą stroną (którą nazwiemy tyłem) skierowaną w dół.
1/ Znajdź i policz za pomocą magicznego pióra
Pierwsze zajęcie to odkrycie liczb od 1 do 5. Dzieci obserwują karty ze zwierzętami i cyframi: z każdą cyfrą powiązana jest określona ilość zwierząt. Wypowiedz na głos imiona zwierząt i odpowiadające im numery, na przykład: Jeden koń, dwie krowy, trzy owce itd. dla wszystkich podanych siedlisk.
Tematy kart są następujące:
MORZE: 1 delfin, 2 ośmiornice, 3 żółwie, 4 kraby, 5 koników morskich
DŻUNGLA: 1 słoń indyjski, 2 tygrysy, 3 orangutany, 4 leniwce, 5 tukanów
GOSPODARSTWO: 1 koń, 2 krowy, 3 owce, 4 koty, 5 kurczaków
SAVANA: 1 hipopotam, 2 lwy, 3 zebry, 4 antylopy, 5 surykatek
W tym momencie odwracamy karty. Z tyłu dzieci będą musiały szukać ilości zwierząt przedstawionych na froncie za pomocą magicznego długopisu. Użyj znacznika, aby namaluj wodę na rysunku: kolory magicznie pojawią się, pozwalając dzieciom na obserwuj środowisko zamieszkane przez te same zwierzęta, co na froncie. Pomóż dzieci szukały zwierząt, wskazywały na nie palcami i mówiły odpowiedni numer na głos. W ten sposób dzieci zaczną liczyć. Kiedy karty wyschną, kolory znikną.
2/ Porównajmy ilości i pobawmy się liczbami
Za pomocą tych kart można przeprowadzać czynności porównawcze ilości i liczby, uczenie dzieci liczenia do 5 i pracy z liczbami. Jeśli pokażemy dzieciom kartę z tylko jednym elementem (na przykład jeden słoń) i a karty z większą ilością elementów (np. trzy orangutany) łatwiej je wykonać zrozumieć różnice między ilościami. Porównajmy dwie wielkości i zapytajmy te, które mają więcej elementów, a które mniej. Następnie przedstawiamy dwa kolejne karty i postępuj w ten sam sposób. Możemy również poprosić dzieci o znalezienie i pogrupowanie kart w równych ilościach, na przykład: 1 słoń, 1 hipopotam, 1 delfin i 1 koń. Na koniec możemy poprosić dzieci o ułożenie szeregu liczb w kolejności od 1 do 5 i na odwrót, dzięki czemu liczą do przodu i do tyłu.
3/Uporządkuj zwierzęta według ich właściwego siedliska
Po tym, jak dzieci odkryły zwierzęta w swoim otoczeniu, kolorując je kart z piórem wodnym, możesz poprosić ich o pogrupowanie kart według siedlisk. Na przykład: Szukaj zwierząt w dżungli. Dziecku pomagają również kolory na froncie karty: do każdego środowiska przypisany jest inny kolor.
4 / Zmontuj siedliska
Dzieci mogą bawić się, układając cztery środowiska, układając karty obok siebie (każde siedlisko składa się z pięciu kart). Niech uważnie obserwują zrekonstruowane obrazy. Zachęć dzieci, aby obserwowały wszystkie szczegóły na rysunkach, aby wskazywały palcami i głośno wypowiadały ich nazwy. W ten sposób uczą się skoncentruj się na szczegółach i specyfice, poprawiając percepcję i rozwijając ich słownictwo.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.