Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia
Finanse behawioralne mikro, małych i średnich..
-12%

Finanse behawioralne mikro, małych i średnich..

Marek Szczepaniec , Tomasz Jurkiewicz

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Autor: Marek Szczepaniec , Tomasz Jurkiewicz
Liczba stron: 314
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: od 3 lat
Format: 41 x 41 x 22 (cm)
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788382062410
Finanse behawioralne mikro, małych i średnich..
Cena sugerowana przez wydawcę:
35,70
31,33
Oszczędzasz: 4,37

Opis

Monografia obejmuje kluczowe zagadnienia z zakresu finansów behawioralnych przedsiębiorstw, takie jak: racjonalność zachowań, heurystyki, mentalne księgowanie, osobowość przedsiębiorcza, nastawienie do ryzyka, motywy podejmowania działalności, emocje, nadmierna pewność siebie, efekt naśladownictwa, efekt utopionych kosztów. Jest pierwszym w Polsce zwartym, kompleksowym opracowaniem na temat wpływu czynników ekonomicznych, demograficznych, psychologicznych i społecznych na decyzje gospodarcze i wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zawiera przegląd światowych publikacji oraz wyniki wieloletnich badań empirycznych (w tym eksperymentów behawioralnych) przeprowadzonych na próbach obejmujących łącznie ponad 11 tys. polskich przedsiębiorców. Wyniki badań mogą znaleźć szereg praktycznych zastosowań czytelnik dowie się, jak unikać błędów w biznesie oraz jak podejmować optymalne decyzje.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.