Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Fanatyczne poszukiwania klientów
-31%

Fanatyczne poszukiwania klientów

Jeb Blount

Wydawnictwo:One Press / Helion
Autor: Jeb Blount
Liczba stron: 304
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 14x20,8 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328331235
Fanatyczne poszukiwania klientów
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,00
33,83
Oszczędzasz: 15,17

Opis

Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest "jedynie" pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!
Poznasz:
siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
powszechne prawo potrzeby
pięć elementów sprzedaży społecznościowej
pięciostopniowy model gwiaździsty
piramidę poszukiwawczą
"Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja".
Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog
Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.
Jeb Blount jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży, a przy tym charyzmatycznym mówcą, wykładowcą i doradcą. Pomagał zarówno startupom, jak i firmom z listy Fortune 500. Autor niezwykle popularnych książek. Top Sales Magazine uznał Blounta za jednego z 50 najbardziej wpływowych ludzi w handlu i marketingu, a Forbes za jednego z 30 najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży poprzez media społecznościowe.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.