Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Event marketing w zintegrowanej komunikacji
-9%

Event marketing w zintegrowanej komunikacji

Jaworowicz Piotr , Jaworowicz Magdalena

Wydawnictwo:Difin
Autor: Jaworowicz Piotr , Jaworowicz Magdalena
Liczba stron: 274
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380852563
Event marketing w zintegrowanej komunikacji
Cena sugerowana przez wydawcę:
69,00
62,96
Oszczędzasz: 6,04

Opis

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.