Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieZarządzanie
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy
-12%

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy Uwarunkowania, procesy, pomiar

Katarzyna Wojtaszczyk

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Katarzyna Wojtaszczyk
Liczba stron: 252
Oprawa: miękka
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2012
Format: 16.5x24.0cm
ISBN: 9788375257472
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375257472
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy
Cena sugerowana przez wydawcę:
33,90
29,75
Oszczędzasz: 4,15

Opis

Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.