Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieZarządzanie
Employer branding
-16%

Employer branding

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Liczba stron: 223
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380924840
Employer branding
Cena sugerowana przez wydawcę:
89,00
74,50
Oszczędzasz: 14,50

Opis

Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.