KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
ISSN:
Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi ...
22,67  34,90 
Oszczędzasz: 12,23 
„ABC. Jak inwestować w nieruchomości” – to lektura obowiązkowa dla początkujących i bardziej doświadczonych inwestorów. Dzięki niej każdy czytelnik może zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą między innymi tego: • jak stać się majętnym dzięki inwestowaniu w nieruchomości • jak pokonać mity, które powstrzymują nas od działania • jak znaleźć nieruchomość z potencjałem do generowania znacznego zysku i jak zwiększać swój przychód, stosując sprawdzone techniki zarządzania nieruchomościami • jak oceniać ...
34,21  47,00 
Oszczędzasz: 12,79 
Świetne zespoły ostatecznie odnoszą sukces - wbrew wszelkim przeciwnościom. Kodeks honorowy spaja taki zespół w trudnych sytuacjach. Sprawia, że jego członkowie trzymają się określonych standardów zachowania, dążą do konkretnych wyników i - co najważniejsze - poczuwają się do odpowiedzialności przed sobą nawzajem. Ludzie, którzy to wiedzą, mają ogromną przewagę na rynku. Po przeczytaniu tej książki także i Ty będziesz mógł ją zdobyć. ABC. Jak zbudować zespół, który zwycięża sprawi, że będziesz...
34,21  47,00 
Oszczędzasz: 12,79 
ABC sprawozdań finansowych jak je czytać, interpretować i analizować
43,12  55,00 
Oszczędzasz: 11,88 
Wśród naukowców zajmujących się zarządzaniem i ekonomią znaczącą rolę zaczęła ostatnio odgrywać grupa wyróżniająca się młodością, ambicją, skłonnością do przekraczania barier, pomysłowością. Są to doktoranci. Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy reprezentują zarówno grono doktorantów ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego, Politechn...
32,00  54,95 
Oszczędzasz: 22,95 
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w świecie zarządzania. Demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki bizne...
29,05  39,90 
Oszczędzasz: 10,85 
58,80  75,00 
Oszczędzasz: 16,20 
54,60  75,00 
Oszczędzasz: 20,40 
Szczególne miejsce w procesie racjonalizacji decyzji na rynku kapitałowym ma analiza fundamentalna, polegająca na badaniu fundamentów działalności przedsiębiorstwa, zarówno w aspekcie finansowym, jak i niefinansowym. Analiza fundamentalna opiera się na założeniu, iż ceny walorów na giełdzie, powinny kształtować się adekwatnie do jej wskazań. Z tego też powodu wszystkie procedury analizy fundamentalnej, podporządkowane są gromadzeniu informacji, które umożliwią oszacowanie wartości wewnętrznej ak...
38,42  49,00 
Oszczędzasz: 10,58 
Szczególne miejsce w procesie racjonalizacji decyzji na rynku kapitałowym ma analiza fundamentalna, polegająca na badaniu fundamentów działalności przedsiębiorstwa, zarówno w aspekcie finansowym, jak i niefinansowym. Analiza fundamentalna opiera się na założeniu, iż ceny walorów na giełdzie, powinny kształtować się adekwatnie do jej wskazań. Z tego też powodu wszystkie procedury analizy fundamentalnej, podporządkowane są gromadzeniu informacji, które umożliwią oszacowanie wartości wewnętrznej ak...
54,10  69,00 
Oszczędzasz: 14,90 
Książka jest monografią poświęconą analizie i kontroli kosztów oraz jej wykorzystaniu w ocenie działalności przedsiębiorstwa
46,25  59,00 
Oszczędzasz: 12,75 
Książka ma charakter monografii poświęconej analizie kosztów przedsiębiorstwa i jej wykorzystaniu w ocenie efektywności prowadzonej działalności. Po jej przestudiowaniu czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: - jaka jest istota i rola analizy kosztów w ocenie działalności przedsiębiorstwa, - jakie źródła informacji wykorzystuje się w analizie kosztów, - jakie znaczenie mają koszty w osiąganiu przez przedsiębiorstwo sukcesu w biznesie, - w jaki sposób przeprowadzać analizę dynamiki i struktury kosztów,...
39,98  51,00 
Oszczędzasz: 11,02 
Uwarunkowania zaufania w sieciach B&R Badania empiryczne - analiza zaufania w sieciach B&R.
37,13  39,00 
Oszczędzasz: 1,87 
Eksperci w dziedzinie innowacji, Paddy Miller i Thomas Wedell-Wedellsborg proponują lepsze podejście. Zalecają, by liderzy podjęli się roli ,,architekta innowacyjności", tworząc ekosystem, w którym pracownicy angażują się w kluczowe zachowania sprzyjające innowacjom w ramach codziennych zadań w miejscu pracy. Jednym słowem, jest to książka o wprowadzeniu ,,innowacji na co dzień". Jest to sytuacja, w której zwykli pracownicy, w księgowości, marketingu, dziale sprzedaży i operacyjnym, wdrażają inn...
35,68  49,00 
Oszczędzasz: 13,32 
W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiąg...
42,95  59,00 
Oszczędzasz: 16,05 
30,39  39,90 
Oszczędzasz: 9,51 
Publikacja poświęcona jest zagadnieniom związanym z diagnozą występowania zjawiska asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich w Polsce (przewagi informacyjnej po stronie kredytodawcy), wypełnieniem luki badawczej w zakresie tego zjawiska, a także zaproponowaniem rozwiązania problemu asymetrii i obszarów aplikacyjnych wyników badań w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich w Polsce. Zainteresowanie tematyką asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich podyktowane jest nie ty...
50,67  58,00 
Oszczędzasz: 7,33 
W Polsce audyt wewnętrzny został wprowadzony do sektora finansów publicznych 1 stycznia 2002 roku. Od tego czasu trwa proces przekształcania i wzmacniania funkcji audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. Zadania stawiane przed audytem wewnętrznym wymagają ciągłego poszerzania wiedzy na jego temat. Treści zawarte w książce zostały dobrane w ten sposób, aby z jednej strony - dokonać podsumowania dotychczasowej działalności audytu wewnętrznego w Polsce i ugruntować wiedzę z t...
43,12  55,00 
Oszczędzasz: 11,88 
Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie.Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę?Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu (w Norwegii ten poziom osiągnięto w 2010 roku!), a zakupy online staną się tak powszechne, jak te codzienne w hipermarkecie.Jako sprzedawca internetowy powinien...
26,86  36,90 
Oszczędzasz: 10,04 
28,91  39,70 
Oszczędzasz: 10,79 
Towar pieniężny to swego rodzaju towar odniesienia, punkt orientacyjny, a nie jednostka miary. Fizycznym odpowiednikiem niezmiennej wartości, która służyłaby do mierzenia innych wartości, jest niezmienny punkt odniesienia w kosmosie. [...] Najbardziej odpowiednim punktem odniesienia jest punkt, w którym umieściły nas dzieje wszechświata. Podobnie jest w wypadku wartości odniesienia (reference value). Towarem odniesienia, który najlepiej nadaje się do tej roli, jest towar pieniężny wyłoniony w pr...
29,05  39,90 
Oszczędzasz: 10,85 
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościo...
43,12  55,00 
Oszczędzasz: 11,88 
Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat jaki znamy odchodzi w przeszłość. W czasach, gdy tylko wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy wielkie powstają pod każdą szerokością geograficzną. Bankowość nie może lekceważyć tej dynamiki. Na naszych oczach wizje Bretta Kinga o "Banku 3.0" stają się rzeczywistością, bo ignorowanie nowych potrzeb klientów to zbrodnia. Gdy inni tylko się przyglądają, warto podjąć wyzwanie i wdrażać przełomowe rozwiązania. IKO, bankowość mobiln...
50,23  69,00 
Oszczędzasz: 18,77 
EKONOMIA BANKOWOŚĆ Czy rynki finansowe, w tym szczególnie sektor bankowy, należy traktować jako zjawiskopozytywne, czy też z uwagi na fakt, iż nie stronią one od ryzyka (niekiedy na ogromną skalę) należy silnie eksponować ich chciwość, skutkującą m.in. pozbawianiem ludzi zgromadzonych w nich pieniędzy? Czy rację mają ci, którzy uważają, że bankowość (w tym pieniądz) obok ognia i koła należy do trzech najważniejszych pozytywnych odkryć ludzkości, czy też rację przyznać należy raczej Thomasowi Jef...
32,41  49,90 
Oszczędzasz: 17,49 
Książka jest efektem nowatorskich badań nad orzecznictwem sądowym w sprawach sporów między kredytobiorcami i bankami o kredyty waloryzowane do walut obcych. Autorzy prezentują ich wyniki ze szczególnym uwzględnieniem najnowszego orzecznictwa, tj. rozstrzygnięć (zarówno prawomocnych, jak i nieprawomocnych) zapadłych przed sądami Rzeczypospolitej Polskiej. Omawiają w tym kontekście m.in.: - problematykę spreadu, - zagadnienia zmiennego oprocentowania, - różnice i podobieństwa między kredytami deno...
166,58  199,00 
Oszczędzasz: 32,42 
Jest to pierwsza publikacja dotycząca ryzyka walutowego ujętego od strony cywilnoprawnej. W książce omówiono przyczyny, zakres i metody ochrony klienta, który zawiera z bankiem terminową umowę walutową. W szczególności przedstawiono sytuację klientów banków w zakresie umów już zawartych w latach 20042010, ale również tych umów, które mogą być oferowane w przyszłości. Przybliżono również zagadnienia związane z obowiązkami banku w fazie zawierania bankowej umowy walutowej oraz wadliwością bankowej...
124,73  149,00 
Oszczędzasz: 24,27 
47,90  62,90 
Oszczędzasz: 15,00 
Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI w bankowości oraz cyfryzacja produktów i usług bankowych tworzą nową jakość nie tylko w zakresie wewnętrznej transformacji banków, ale także kanałów i sposobów kontaktów z klientami. W tym znaczeniu w monografii używany jest termin: bankowość emocjonalna, czyli poddana transformacji cyfrowej. Jej głównym celem jest...
41,97  64,90 
Oszczędzasz: 22,93 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.