Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Efektywność działań marketingowych w mediach społ.
-15%

Efektywność działań marketingowych w mediach społ.

Iwona Lupa

Wydawnictwo:Naukowe Sophia
Autor: Iwona Lupa
Liczba stron: 188
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 17x24 cm
EAN:9788365357908
Efektywność działań marketingowych w mediach społ.
Cena sugerowana przez wydawcę:
79,00
67,48
Oszczędzasz: 11,52

Opis

Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz oraz opinie ekspertów. Na uwagę zasługują walory praktyczne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (...) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić, iż prezentuje ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania. dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.