Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickiePolityka, Politologia
E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
-24%

E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce

Wydawnictwo:Wam
Liczba stron: 286
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 15,5x23x1,8 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788327715593
E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,90
37,92
Oszczędzasz: 11,98

Opis

Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają diametralnie inaczej niż wyglądały jeszcze na początku lat 90. XX wieku. Pojawienie się Internetu sprawiło, że stratedzy kampanijni zaczęli inaczej akcentować swoje działania, określać priorytety oraz planować budżety kampanijne. Należy zwrócić uwagę, że zmiany te przebiegają co prawda szybko, ale raczej ewolucyjnie, a nie rewolucyjnie. Rynek polityczny w pewnym względzie podąża tu za trendami wyznaczanymi przez rynek komercyjny, a innowacje wprowadzane są w większości przypadków w sposób bardziej zachowawczy, niż by się mogło wydawać.
Niniejsza książka pokazuje proces coraz szerszego wykorzystywania narzędzi internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych oraz Polsce, zwracając uwagę na czynniki społeczne, polityczne oraz technologiczne wpływające na ich wykorzystywanie.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.