Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Droga Toyoty do doskonałości w usługach...
-32%

Droga Toyoty do doskonałości w usługach...

Karyn Ross

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Karyn Ross
Liczba stron: 580
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 15,8x23,3 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380873629
Droga Toyoty do doskonałości w usługach...
Cena sugerowana przez wydawcę:
74,90
50,82
Oszczędzasz: 24,08

Opis

Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean.
Niniejsza książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszystkich twoich klientów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu różnych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, że zasady i praktyki Lean działają tak samo w usługach, jak i w produkcji. Swoimi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc między innymi takie firmy, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman's Mail Order.
Droga Toyoty do doskonałości w usługach pomoże ci:
dogłębnie zrozumieć, czym Lean jest i czym nie jest,
nauczyć się stosować Lean jako metodę ciągłego usprawniania i uzyskiwania lepszych wyników,
skoncentrować się na zrozumieniu klientów i zaspokajaniu ich potrzeb,
rozwijać swoich ludzi i pomagać im zrealizować ich pełny potencjał.
Opierając się na własnych badaniach i rzeczywistych przykładach, ta książka zainspiruje cię do świeżego spojrzenia na swoją organizację i pokaże, w jaki sposób możesz wykorzystać Lean jako źródło przewagi konkurencyjnej.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.