Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPedagogika
Diagnoza i wspomaganie rozwoju.. + CD
-19%

Diagnoza i wspomaganie rozwoju.. + CD

Karolina Skarbek

Wydawnictwo:Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola
Autor: Karolina Skarbek
Liczba stron: 200
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 235x165 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788365915146
Diagnoza i wspomaganie rozwoju.. + CD
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,00
39,64
Oszczędzasz: 9,36

Opis

Wydanie czwarte, zmienione - zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami!
 
 
Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
 
 
Ta książka to wsparcie dla nauczycieli  zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom.
 
W jaki sposób ta publikacja pomoże nauczycielom?
 

  • przybliży pojęcie i metody diagnozy funkcjonalnej;
  • uporządkuje wiedzę z zakresu prawidłowości i rozwoju dziecka w  poszczególnych sferach;
  • rozwinie umiejętności konstruowania prób diagnostycznych do oceny rozwoju dziecka;
  • omówi ogólne zasady dotyczące organizowania działań wspierających rozwój dziecka;
  • przedstawi zagadnienia dotyczące planowania terapii i doboru odpowiednich ćwiczeń;
  • pokaże, jak można organizować działania wspierające w sposób praktyczny, krok po kroku.


 
Książka zawiera gotowe arkusze diagnostyczne!
 
...czyli praktyczną pomoc przy indywidualnym traktowaniu każdego dziecka i  postrzeganiu go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i  środowiskowych.
To bogaty zbiór doświadczenia zdobytego przez autorki w trakcie wieloletniej praktyki psychologicznej w pracy z dziećmi przedszkolnymi i nauczycielami, oparty dodatkowo o fachową literaturę z zakresu psychologii i pedagogiki.
 

W aneksie oraz na płycie CD dołączonej do książki zamieszczamy gotowe arkusze diagnostyczne z podziałem na sfery dla poszczególnych etapów wiekowych. Nauczyciel może z nich skorzystać, wykorzystując tylko interesujące go zakresy, np. wybrać zadania do oceny wyłącznie jednej lub dwóch, czy trzech sfer. Może też wybierać zadania dla dzieci młodszych lub starszych - odpowiednio do potrzeb i stawianych sobie pytań diagnostycznych. Zachęcamy do indywidualnego traktowania każdego dziecka i uwrażliwiamy na konieczność postrzegania go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.