Opis
Możesz nic nie wiedzieć o coachingu, a i tak ta książka cię zachwyci i wzruszy. Ale jeśli chcesz się czegoś o coachingu dowiedzieć, to jest to źródło doskonałe, w zasadzie trzy książki w jednej. W poszczególnych rozdziałach autor z rzadko spotykanym dystansem i humorem dzieli się swoją ekspercką wiedzą na temat coachingu sprzedawców, executive coachingu oraz stosowania stylu coachingowego przez menedżerów w codziennej praktyce biznesowej.
Jest tu i fabularna historia, i opis różnych zastosowań coachingu biznesie. Narzędzia, schematy komunikacyjne, podpowiedzi i anegdoty. Autor podchodzi do coachingu w sposób wnikliwy, bezstronny i sceptyczny i odzierając go z odium magii i złych emocji pokazuje jego racjonalne i skuteczne oblicze. Dociekliwy czytelnik znajdzie tu krótką historię coachingu w Polsce i na świecie oraz wyjaśnienie, jak w realistyczny sposób mierzyć jego skuteczność.
Autor z pozycji sceptyka broni idei coachingu jako metody pracy rozwojowej. Przypomina również, że wbrew opiniom kształtowanym w świadomości publicznej, coaching to nie Mateusz Grzesiak i motywacyjne seminaria dla rozentuzjazmowanych tłumów.
To lektura obowiązkowa dla menedżerów sprzedaży oraz liderów wszelkich funkcji w organizacjach biznesowych. Pierwsi skorzystają ucząc się, jak pracować z handlowcami, aby ci samodzielnie doskonalili umiejętności i podnosili efektywność. Dla pozostałych książka stanowi źródło wiedzy i inspiracji do stosowania metod coachingowych w zarządzaniu. Wyjaśnia też, na jakich warunkach warto inwestować we wsparcie zewnętrznego coacha.
Wytrwały czytelnik znajdzie tu nawet odpowiedź na pytanie o sens..., ale to już byłby spoiler.
***
ROBERT GRZYBEK
Partner zarządzający GM Solutions firmy szkoleniowej specjalizującej się w rozwoju kompetencji przywódczych, zarządczych i sprzedażowych. Autor książki o zarządzaniu sprzedażą, która zajęła II miejsce w konkursie Economicus 2016.
Coachingiem sprzedawców zajmuje się od początku lat 90. Od 15 lat zajmuje się szkoleniami, doradztwem i executive coachingiem. Doświadczenia w zarządzaniu zdobywał m.in. w Procter & Gamble w Polsce i RPA oraz w Orange Polska.
Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, University of Exeter (UK) oraz programu EMBA Szkoły Biznesu PW. Wykładał na uczelniach takich jak UJ, SGH, Akademia Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Był wykładowcą American Management Association. W 2010 roku dołączył do stowarzyszenia coachów EMCC. Publikuje m.in. w magazynach Szef Sprzedaży i Personel Plus.
Jest tu i fabularna historia, i opis różnych zastosowań coachingu biznesie. Narzędzia, schematy komunikacyjne, podpowiedzi i anegdoty. Autor podchodzi do coachingu w sposób wnikliwy, bezstronny i sceptyczny i odzierając go z odium magii i złych emocji pokazuje jego racjonalne i skuteczne oblicze. Dociekliwy czytelnik znajdzie tu krótką historię coachingu w Polsce i na świecie oraz wyjaśnienie, jak w realistyczny sposób mierzyć jego skuteczność.
Autor z pozycji sceptyka broni idei coachingu jako metody pracy rozwojowej. Przypomina również, że wbrew opiniom kształtowanym w świadomości publicznej, coaching to nie Mateusz Grzesiak i motywacyjne seminaria dla rozentuzjazmowanych tłumów.
To lektura obowiązkowa dla menedżerów sprzedaży oraz liderów wszelkich funkcji w organizacjach biznesowych. Pierwsi skorzystają ucząc się, jak pracować z handlowcami, aby ci samodzielnie doskonalili umiejętności i podnosili efektywność. Dla pozostałych książka stanowi źródło wiedzy i inspiracji do stosowania metod coachingowych w zarządzaniu. Wyjaśnia też, na jakich warunkach warto inwestować we wsparcie zewnętrznego coacha.
Wytrwały czytelnik znajdzie tu nawet odpowiedź na pytanie o sens..., ale to już byłby spoiler.
***
ROBERT GRZYBEK
Partner zarządzający GM Solutions firmy szkoleniowej specjalizującej się w rozwoju kompetencji przywódczych, zarządczych i sprzedażowych. Autor książki o zarządzaniu sprzedażą, która zajęła II miejsce w konkursie Economicus 2016.
Coachingiem sprzedawców zajmuje się od początku lat 90. Od 15 lat zajmuje się szkoleniami, doradztwem i executive coachingiem. Doświadczenia w zarządzaniu zdobywał m.in. w Procter & Gamble w Polsce i RPA oraz w Orange Polska.
Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, University of Exeter (UK) oraz programu EMBA Szkoły Biznesu PW. Wykładał na uczelniach takich jak UJ, SGH, Akademia Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Był wykładowcą American Management Association. W 2010 roku dołączył do stowarzyszenia coachów EMCC. Publikuje m.in. w magazynach Szef Sprzedaży i Personel Plus.
Inne tego autora
Robert Grzybek po odczarowaniu coachingu i odarciu sprzedaży ze zbędnych oparów magii bierze na warsztat zjawisko przywództwa. I jak zwykle robi to wnikliwie, dogłębnie, z humorem i dystansem, tak do siebie, jak i do opisywanych zjawisk. Autor, niejako przy okazji: w sposób ostateczny rozprawia się z przekonaniem, że mężczyźni są lepszymi liderami niż kobiety; rozwiewa mit generacyjny, według którego nowe generacje Y, Z, C itp. są tak odmienne od pokoleń swoich rodziców i dziadków, że wywrócą św...
27,08 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 12,82 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżera. Ta książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera. Czym od czasu przełomu ustrojowego w Polsce zawodowo zajmują się sprzedawcy? Czego uczą ich Amerykanie, Francuzi, Niemcy, Anglicy wszyscy ci, którzy od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku kształcą młodych Polaków? Kiedyś musieli to robić od podstaw, bo uczniow...
34,75 zł
99,00 zł
Oszczędzasz: 64,25 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy ciała. Autor połączył ogromne doświadczenie praktyczne z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacj...
27,08 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 12,82 zł
Cena sugerowana przez wydawcę