Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieZarządzanie
48685601549KS
-13%

Coaching, Teoria, praktyka, studia przypadków

Wydawnictwo:Wolters Kluwer Polska
Tłumacz: Artur Leszczewski
Liczba stron: 312
Rok wydania w Polsce: 2009
Format: 17.0x22.0cm
ISBN: 9788375266801
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375266801
Coaching, Teoria, praktyka, studia przypadków
Cena sugerowana przez wydawcę:
73,00
63,83
Oszczędzasz: 9,17

Opis

Historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją Charakterystyka profesjonalnego coachingu Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem Psychologiczne aspekty procesu coachingu Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji Etyczne uwarunkowania pracy coacha


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.