Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMedycyna
CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług med.
-24%

CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług med.

Wydawnictwo:Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Liczba stron: 172
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 17,6x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788378148449
CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług med.
Cena sugerowana przez wydawcę:
33,00
25,08
Oszczędzasz: 7,92

Opis

Głównym celem badań podjętych przez autorów było opracowanie przykładowej matrycy CAF, która pozwoli zidentyfikować konieczne do przeprowadzenia udoskonalenia w szpitalu, a tym samym poprawić jego efektywność. W książce podjęto zatem próbę: interpretacji pojęcia jakości usług medycznych i sposobów pomiaru tej jakości; identyfikacji szpitali jako organizacji świadczących usługi medyczne na rzecz pacjentów; typologii kryteriów oraz mierników pomocnych w ocenie stopnia implementacji strategii TQM w szpitalach; przedstawienia sposobu implementacji TQM i oceny stopnia jej dojrzałości w szpitalach; charakterystyki metody CAF na tle innych metod implementacji i oceny stopnia dojrzałości TQM w szpitalach; opracowania przykładowej matrycy CAF do samooceny szpitala.
Książka składa się z czterech rozdziałów zawierających wnioski i rekomendacje wynikające z przeprowadzonych badań. Wyjaśniono w nich istotę jakości usług medycznych, opisano koncepcje zarządzania jakością usług, scharakteryzowano także pojęcie zarządzania jakością usług medycznych w szpitalach oraz metody implementacji i oceny TQM w tych placówkach.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.