Szukaj Szukaj
KSIĄŻKISportPiłka nożna
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
-24%

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

Wydawnictwo:Katedra Wydawnictwo Naukowe
Liczba stron: 200
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 12x19,3 cm
EAN:9788365155702
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Cena sugerowana przez wydawcę:
30,00
22,81
Oszczędzasz: 7,19

Opis

"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.