Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Blogi w procesie komunikacji marketingowej
-28%

Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Praca zbiorowa
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380884168
Blogi w procesie komunikacji marketingowej
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
28,73
Oszczędzasz: 11,17

Opis

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na dynamikę jego rozwoju, obserwowany proces ustawicznej ewolucji i potencjalne kierunki zmian. Dzięki temu publikacja staje się inspirującym źródłem wiedzy, umożliwiając Czytelnikom postrzeganie blogosfery jako przestrzeni wielowymiarowej, wielowątkowej, wymagającej przemyślanych strategii działania.
Książka ma walory zarówno poznawcze, metodyczne, jak i praktyczne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Jest adresowana do pracowników naukowych zajmujących się problematyką komunikacji marketingowej, studentów kierunków biznesowych, w tym przede wszystkim z zakresu zarządzania oraz przedstawicieli biznesu zainteresowanych marketingiem w mediach społecznościowych.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.