Inne tego autora
Idealna propozycja dla najmłodszych dzieci, które właśnie rozpoczynają edukacyjną przygodę. Jeśli Twój maluch uwielbia naklejki i jeszcze nie radzi sobie z samodzielnym rysowaniem, zaproponuj mu zabawę w wyklejanki. Żeby powstały wspaniałe obrazki z ulubionymi bohaterami w rolach głównych, wystarczy dopasować naklejki, kierując się kształtem, wielkością i kolorem. Naklejki (ponad 200 sztuk!) są duże, łatwe do chwytania przez dziecko, a w dodatku można je wielokrotnie odklejać i przyklejać. Taka ...
10,87 zł
14,99 zł
Oszczędzasz: 4,12 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Komputer Świat JAVA Zacznij programować
12,44 zł
16,90 zł
Oszczędzasz: 4,46 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Naciskaj guziki, żeby posłuchać krowy, konia, owcy, świni, osła i wielu innych wiejskich zwierząt. Ciekawa historyjka oraz kolorowe ilustracje to przepis na wspaniałą książkę i zabawę z odgłosami, które możesz usłyszeć na wsi!...
55,27 zł
74,99 zł
Oszczędzasz: 19,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Intrygujące polskie zabytki i fascynujące krajobrazy od Helu po Tatry wytyczają trasy zwiedzania - te powszechnie znane oraz czekające dopiero na odkrycie przez turystów. Prezentowany album pokazuje nowe oblicze Polski. Wyjątkowe fotografie połączone z opisami wypraw marzeń po niezwykłych zakątkach Polski z pewnością zachęcą do eksplorowania kraju. ...
57,56 zł
79,95 zł
Oszczędzasz: 22,39 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Karnet okolicznościowy z kopertą i tekstem wewnątrz i miejscem na osobiste życzenia.
8,43 zł
9,00 zł
Oszczędzasz: 0,57 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia produktu na rynku ...
58,78 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 10,22 zł
Cena sugerowana przez wydawcę