Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes
Biznes muzyczny
-24%

Biznes muzyczny

Wydawnictwo:Placet
Liczba stron: 300
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2009
Format: 238x165 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788374882002
Biznes muzyczny
Cena sugerowana przez wydawcę:
52,50
39,93
Oszczędzasz: 12,57

Opis

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.