Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieBiznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Controlling personalny jest stosunkowo nową koncepcją, jego rola jest jednak w polskich przedsiębiorstwach coraz bardziej doceniana, a zastosowanie coraz szersze. Wykorzystanie controllingu zasobów ludzkich może przy tym mieć na celu zarówno poprawę zarządzania kadrami, jak i efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa poprzez optymalizację kosztów. Niniejsza publikacja wzbogaci zainteresowanych controllingiem zasobów ludzkich Czytelników o: znajomość różnych koncepcji controllingu personalnego, ...
40,02  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,98 
Sam Walton nie lubił wydawać pieniędzy. Jego filozofią było przemyślane decydowanie o każdym cencie, ponieważ rozumiał, że dzięki temu zarządzanie dolarami będzie dużo łatwiejsze. W chwili śmierci był drugim pod względem bogactwa człowiekiem na świecie - po sułtanie Brunei. Okazał się jednym z największych artystów zarządzania. Uważał, że kupujący szukają przede wszystkim niskich cen, a było już jasne, że musiała za nimi iść satysfakcjonująco wysoka jakość towarów. Hasło firmy - niskie ceny każd...
36,39  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,61 
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspe...
33,21  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,79 
Przedmiotem prezentowanych w podręczniku rozważań są możliwości adaptacyjne sektora handlu w dynamice uwarunkowań rynkowych. Dynamika procesów rynkowych stawia szczególne wymagania przed przedsiębiorstwem handlowym, które stanowi ogniwo łączące głównych partnerów wymiany towarowej - producentów i finalnych użytkowników/konsumentów dóbr i usług. Wskazane tendencje pokazują rosnącą rolę handlu, który wyzwala się od presji producenta („biernego dystrybutora”) i przekształca się w aktywny i agresywn...
39,57  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,43 
W przypadku innowacyjnych modeli e-biznesu internet jest czymś, co umożliwia firmom działalność (np. wyszukiwarki). W innym, szerszym sensie innowacyjne są te wszystkie modele, które wykorzystując postęp technologii ICT, odpowiadają na potrzeby klientów i dzięki temu zdobywają przewagę konkurencyjną. Innowacyjne modele e-biznesu kojarzą strategię biznesu, organizację oraz technologię, a także uwarunkowania instytucjonalne. Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza: Autor bardzo słusznie ws...
41,96  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,04 
Rozważania na temat powtórzenia i podwojenia w literaturze Ireneusza Iredyńskiego stanowią próbę reinterpretacji tej twórczości i osadzenie jej w samym środku formacji nowoczesnej przy jednoczesnej rewizji jej fundamentalnych założeń. Kluczowe jest określenie w granicach tej formacji, kojarzonej z prymatem oryginalności, przestrzeni dla właściwego funkcjonowania powtórzenia i podwojenia. Rozmaite strategie, które obierają bohaterowie utworów Iredyńskiego wobec problemu powtórzenia (pragnienie po...
26,37  34,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,33 
W ostatnich latach, na skutek upowszechnienia się w przedsiębiorstwach informatyki, wiele się zmieniło. Pisałem o tym w książkach Podmiotowość pracy w sieci (2013) i Talenty w firmie (2015). Nastąpiło znaczne upodmiotowienie pracowników. Teraz już coraz mniej skuteczne okazuje się makiawelistyczne, autokratyczne zarządzanie, a ogromnego znaczenia nabiera upodmiotowiające pracownika pobudzanie i rozwijanie jego potencjału twórczego i grupowe rozwiązywanie problemów, które w dzisiejszej konkurency...
40,72  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,28 
W publikacji szeroko opisano zakres i metodykę badań mechanizmów efektywnego zarządzania bocznicami kolejowymi, jak również zagadnienia dotyczące wysokiej efektywności w zarządzaniu złożonymi obiektami technicznymi. Uwzględniono zagadnienia zarządzania projektami oraz zarządzanie procesami, problematykę zarządzania inwestycyjnego, a także kwestię modeli biznesu złożonych obiektów technicznych, jakimi są bocznice kolejowe. Zaprezentowane zostały aspekty prawne, których charakterystyka jest niezbę...
65,52  80,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,48 
Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lep...
63,57  79,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,33 
Koneserzy wina mawiają, że wino prawdę Ci powie" (in vino veritas), co z perspektywy menedżerskiej może oznaczać, że w smaku" wina zawarte jest podejście do prowadzenia biznesu winiarskiego. Degustacja jako kluczowa usługa w drodze do sukcesu, powinna przypominać udział w misteriach bachusowskich", a więc przebiegać zgodnie ze sztuką ceremonii, celebracji i rytualizacji konsumpcji wina. Dlatego im bardziej usługa degustacyjna jest zorientowana na kreowanie zmysłowych i pochłaniających doświadcze...
40,95  50,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,05 
Opracowanie jest jednym z nielicznych na polskim rynku, bezpośrednio odnoszących się do motywatorów pozapłacowych. Poza podręcznikowymi, związanymi z problematyką motywowania pracowników zagadnieniami teoretycznymi, w publikacji zawarto materiały stanowiące bazę propozycji i sprawdzonych rozwiązań zagranicznych i polskich. Praca ta jest szczególnie polecana zarówno menedżerom średniego i niższego szczebla oraz kreującym w organizacjach strategię personalną top-menedżerom, jak i osobom studiujący...
36,39  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,61 
Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi. Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empiryc...
66,83  68,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,17 
Książka ta stanowi przewodnik po outsourcingu. To weryfikacja outsourcingu i jego uwarunkowań. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest ON instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw. Pierwszą część książki stanowi przedstawienie koncepcji outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Celem tej części jest szczegółowe zaprezentowanie istoty koncepcji, począwszy od definicji, poprzez rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz waru...
39,39  52,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,61 
Polityka wynagradzania kierownictwa banków jest jednym z najważniejszych mechanizmów ładu korporacyjnego, wpływającym na wyniki instytucji finansowej, a w konsekwencji na cały sektor bankowy. W publikacji przedstawiono uwarunkowania instytucjonalne projektowania, prowadzenia i egzekwowania tej polityki w Polsce oraz opisano, jak prowadzona jest ona w innych krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych. Szczegółowo omówiono m.in.: wielkość i strukturę wynagrodzeń członków zarządu, transparen...
112,81  129,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,19 
Analiza funkcjonowania rynku transportu samochodowego nie dotyczy tylko gromadzenia i przetwarzania danych statystycznych dotyczących stanu liczbowego tego transportu, wielkości przewozów, a także kosztów w przedsiębiorstwach transportu samochodowego wykonującego przewozy ładunków. Autorzy w niniejszej monografii zaprezentowali między innymi także nowe wyzwania badawcze, takie jak: prognozowanie tendencji rozwojowych transportu samochodowego, koncepcje organizacyjne zagadnień recyklingu pojazdów...
48,32  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,68 
W publikacji przedstawiono najważniejsze elementy procesu rekrutacji i selekcji z punktu widzenia najnowszych międzynarodowych badań naukowych z tej dziedziny. Autor kompleksowo, przystępnie i z humorem omawia m.in. takie tematy jak: - psychologia rekrutacji i selekcji, - analiza pracy a modelowanie kompetencji, - efektywność pracy i jej pomiar, - testy psychometryczne, - badanie zachowania w selekcji kandydatów, - zbieranie i kombinacja danych. Menedżerowie i specjaliści HR znajdą w tej książce...
77,83  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,17 
Od wielu lat trwa gorąca i ożywiona dyskusja: na ile demokracja i jej struktury mogą czy też powinny zaistnieć w Kościele katolickim. Temat ten zyskał na aktualności zwłaszcza w obliczu kontrowersyjnych nominacji biskupich w Austrii i w Szwajcarii pod koniec lat 80. Pojawia się również pytanie, ile rzeczy zmieniło się do tego czasu i w jakim stopniu demokracja obecna jest dzisiaj w strukturach Kościoła. Niniejsza książka z pewnością przyczyni się do ożywienia dyskusji poświęconej temu zagadnieni...
43,92  58,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,08 
Analizowany przez Autorów temat jest ważny zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Praca stanowi ciekawe studium poznawcze na temat znaczenia różnic kulturowych w komunikacji biznesowej. Z recenzji prof. dr hab. Renaty Oczkowskiej. Publikacja podejmuje interesującą poznawczo i aktualną problematykę związaną ze źródłami, charakterem i następstwami występowania różnic kulturowych. Na podkreślenie zasługuje w szczególności dokonane z dużym wyczuciem połączenie dwóch perspektyw ...
28,73  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,17 
Ostatni kryzys finansowy jednoznacznie uzmysłowił inwestorom, że zamiast zysków w wirtualnej przestrzeni transakcji giełdowych, ważniejsze są aktywa rzeczywiste, a w tym tzw. inwestycje alternatywne i kolekcjonerskie. Na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat wzrasta zainteresowanie inwestycjami na rynku przedmiotów kolekcjonerskich i to nie tylko wśród kolekcjonerów, ale też klientów segmentu private banking i wealth management. Coraz częściej wypełniają one portfele inwestycyjne, nie tylko najza...
44,30  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,70 
Niniejsza książka jest adresowana przede wszystkim do osób, które przechodzą ze zwykłej hierarchii liniowej do projektu oraz przejmują za niego odpowiedzialność. Nie ma znaczenia, czy jest to ich pierwsze zadanie, w którym dowodzą jakąś grupą, czy dwudzieste. Z poradnika mogą korzystać pracownicy, kadry kierownicze organizacji i przedsiębiorstw oraz szkoleniowcy, doradcy i coache, którzy chcą mądrze i efektywnie planować projekty oraz skutecznie je realizować, a także ci, którzy w jakimkolwiek s...
27,96  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,04 
Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Połączenie doskonałego przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi ...
51,63  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,27 
Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na posta­wy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania. Praca wychodzi poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów ...
37,19  43,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,81 
Tytuł odnosi się do różnych zjawisk i postaci, które uważając, że spełniają wymogi „nowoczesności” przyczyniają się do niszczenia cywilizacji. Książka jest zbiorem kilkudziesięciu esejów o różnych wydarzeniach i zjawiskach kultury w Polsce i na świecie napisanych z literacką swadą i całkowitym brakiem politycznej poprawności, choć bez intencji obrażania nikogo. Inspiracją niektórych esejów są doświadczenia Autora z posłowania do Parlamentu Europejskiego....
33,21  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,79 
Rozwój gospodarki opartej na wiedzy, rewolucja informatyczna i postępujące umiędzynarodowienie działalności gospodarczej przyczyniły się do wzrostu wykorzystania w procesach produkcyjnych usług biznesowych opartych na wiedzy (KIBS). W pracy po raz pierwszy podjęto próbę zbadania w sposób kompleksowy wpływu KIBS na konkurencyjność działów wykorzystujących te usługi oraz na konkurencyjność całej gospodarki. Uwzględniono dwa główne kanały podnoszenia konkurencyjności wzrost produktywności oraz pozi...
35,21  48,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,69 
Publikacja adresowana jest do studentów zarządzania, menedżerów i wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć zjawisko jakim jest przywództwo. Książka jest wynikiem kilkuletniej pracy autorki w charakterze trenera, konsultanta ds. HR i wykładowcy akademickiego. Inspiracją do jej napisania były pytania zadawane przez menedżerów oraz słuchaczy warsztatów i seminariów. Publikacja stanowi zbiór tych wszystkich pytań wraz z odpowiedziami. Przedstawione odpowiedzi łączą świat nauki i biznesu tak, aby stude...
45,43  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,57 
a niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego. Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby. Jest wymarzonym prezentem dla szefa. Autor dedykuje ją wszystkim: - chaotycznym, niezorganizowanym i nieefektywnym, którzy bardzo szybko i dużo pracują, ale nie potrafią skupić się na tym, co w życiu jest najważniejsze, - nieporadnym i lekkomyślnym, którzy nie potrafią odnaleźć się w dzisiejszym świecie i zrezygnowali już z własnego szczęścia oraz uszczęśliwiania innych, - nieudacznikom i...
50,20  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,80 
Monografia stanowi opracowanie z zakresu zwiększania skuteczności działań firm funkcjonujących w łańcuchu dostaw. Przedstawia zarządzanie ryzykiem jako narzędzie determinujące ciągłość prowadzonych przez przedsiębiorstwa procesów operacyjnych. Opracowanie wprowadza w tematykę partnerstwa na rynku B2B, wskazując na zagrożenia pojawiające się podczas współpracy, w tym również w wyniku korzystania z outsourcingu i offshoringu. W monografii opisano ilościowe oraz jakościowe metody i techniki służące...
41,96  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,04 
Książka poświęcona jest zarządzaniu (rządzeniu) w samorządzie terytorialnym, ze szczególnym odniesieniem do gminy (miasta) i dotyczy teoretycznych oraz praktycznych zagadnień działania władzy samorządowej w sferze gospodarczej. Ze względu na sposób ujęcia tematu, charakter prowadzonych rozważań oraz przystępny język przekazu – prezentowana publikacja, obok charakteru naukowego, posiada elementy zorientowane na zastosowania praktyczne. Autor należy do grona doświadczonych i najwybitniejszych w na...
41,16  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,84 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.