Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes
Biblia e-biznesu 3.0
-31%

Biblia e-biznesu 3.0

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:One Press / Helion
Autor: Praca zbiorowa
Liczba stron: 856
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: 2021
Format: 237x168 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328374461
Biblia e-biznesu 3.0
Cena sugerowana przez wydawcę:
147,00
101,47
Oszczędzasz: 45,53

Opis

Tysiące wskazówek wartych miliony złotych!

83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród.

Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.

Dowiedz się między innymi:

  • jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć),
  • jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe,
  • które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty,
  • jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną,
  • które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać,
  • jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci,
  • w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient - firma,
  • które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.

Pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu 3.0" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez ,,Gazetę Prawną" i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów.

Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.

Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi:

  • e-biznesplanowanie
  • finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny
  • sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress
  • podcasty, webinary i ,,lajwy" jako narzędzia sprzedażowe
  • growth hacking marketing
  • analiza big data
  • LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających
  • narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż
  • rzeczywistość rozszerzona
  • telemarketing
  • biznes nomadyczny
  • optymalizacja georezydencji firmy
  • przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa
  • zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy
  • reinwestowanie zysków z biznesu -- i wiele innych!

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.