Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
-20%

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Liczba stron: 264
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: od 2 lat
Format: 26 x 15 x 7 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788320820249
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Cena sugerowana przez wydawcę:
64,90
51,63
Oszczędzasz: 13,27

Opis

Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim:

  • istotę i znaczenie badań marketingowych;
  • przygotowanie badania marketingowego;
  • gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego;
  • realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników;
  • stosowanie statystyki w badaniach marketingowych;
  • wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją;
  • międzynarodowe badania marketingowe.

 

Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

 

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.