Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
51087801589KS
-24%

Architektura korporacyjna jako strategia Budowanie fundamentu w biznesie

Jeanne W. Ross , Peter Weill , David C. Robertson

Wydawnictwo:Emka
Autor: Jeanne W. Ross , Peter Weill , David C. Robertson
Tłumacz: Anna Wojtaszczykowa
Liczba stron: 268
Oprawa: twarda szyta nićmi z obwolutą
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 14.5x20.5cm
ISBN: 9788360652732
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788360652732
Architektura korporacyjna jako strategia
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
44,86
Oszczędzasz: 14,14

Opis

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; - Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; - Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej. Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.