Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
-20%

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Maria Romanowska

Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor: Maria Romanowska
Liczba stron: 240
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16,5x23,5 cm
EAN:9788320822595
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,90
47,65
Oszczędzasz: 12,25

Opis

W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.