Opis
Komiks ten jest oficjalną adaptacją scenariusza filmu Obcy 3 autorstwa Williama Gibsona, twórcy klasycznej i wielokrotnie nagradzanej powieści Neuromancer. Spotkacie w nim znane postaci i miejsca, ale w zupełnie innej, cyberpunkowej rzeczywistości.
Po wstrząsających wydarzeniach znanych z filmu Obcy Decydujące starcie, okręt Sulaco zostaje przechwycony w przestrzeni kosmicznej z zahibernowanymi na pokładzie Ripley, Newt, Bishopem i Hicksem. Tymczasem na statku znajduje się jeszcze jeden śmiertelnie niebezpieczny pasażer, który stanie się obiektem międzyrządowej rywalizacji, mającej na celu zdobycie broni masowego rażenia.
Po wstrząsających wydarzeniach znanych z filmu Obcy Decydujące starcie, okręt Sulaco zostaje przechwycony w przestrzeni kosmicznej z zahibernowanymi na pokładzie Ripley, Newt, Bishopem i Hicksem. Tymczasem na statku znajduje się jeszcze jeden śmiertelnie niebezpieczny pasażer, który stanie się obiektem międzyrządowej rywalizacji, mającej na celu zdobycie broni masowego rażenia.
Inne tego autora
Turner, niezależny cyberwiedźmin, specjalizuje się w podkradaniu ludzi wielkim korporacjom. Odtworzony po wybuchu, rusza w ślad za wynalazcą nowego typu biochipów, ale firma nie zamierza go oddać konkurencji. Bobby, pod pseudonimem Graf Zero, chce zostać hakerem,"kowbojem cyberprzestrzeni". Jego pierwszym zadaniem ma być włamanie do słabo strzeżonej bazy danych z filmami porno. Jednak w czasie włamania prawie ginie, a posiadanym przez niego programem zaczynają się interesować potężni ludzie......
20,09 zł
27,90 zł
Oszczędzasz: 7,81 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
28,79 zł
39,99 zł
Oszczędzasz: 11,20 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Flynne Fisher żyje w pierwszej przyszłości, tak bliskiej, że tu i tam jest już naszą teraźniejszością. Jak prawie wszyscy nie ma pracy, chyba że bogaty gracz wynajmie ją na zastępstwo w rozgrywanej on-line symulacji wojennej. Jej brat, Burton, eksmarine ze skromną rentą za neurologiczne rany odniesione w nienazwanej wojnie, dorabia jako wirtualny ochroniarz tajemniczej sieciowej przygodówki. Dziwnej, bardzo dziwnej.
Druga przyszłość, za siedemdziesiąt lat, jest dla Willa Nethertona dobra. Jest d...
41,83 zł
55,00 zł
Oszczędzasz: 13,17 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Flynne Fisher żyje w pierwszej przyszłości, tak bliskiej, że tu i tam jest już naszą teraźniejszością. Jak prawie wszyscy nie ma pracy, chyba że bogaty gracz wynajmie ją na zastępstwo w rozgrywanej on-line symulacji wojennej. Jej brat, Burton, eksmarine ze skromną rentą za neurologiczne rany odniesione w nienazwanej wojnie, dorabia jako wirtualny ochroniarz tajemniczej sieciowej przygodówki. Dziwnej, bardzo dziwnej. Druga przyszłość, za siedemdziesiąt lat, jest dla Willa Nethertona dobra. Jest d...
29,66 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 9,34 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Światło wirtualne
Początek XXI wieku. Na miejscu zniszczonej przez trzęsienie ziemi Kalifornii powstają dwa siostrzane stany NoCal i SoCal. W wyniku katastrofy zostaje uszkodzony most Golden Gate - symbol San Francisco - który staje się domem dla outsiderów, takich jak Chevette Washington. Pod wpływem impulsu, Chevette na jednym z hotelowych przyjęć kradnie okulary. Wkrótce przekonuje się, że ten z pozoru zwyczajny przedmiot to zaawansowany technologicznie gadżet umożliwiający dostęp ...
44,86 zł
59,00 zł
Oszczędzasz: 14,14 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Gibson po raz kolejny oprowadza nas po niezwykłym zmechanizowanym świecie, w którym wielonarodowe korporacje i stechnicyzowani przestępcy walczą o władzę. Mona to dziewczyna o mętnej przeszłości, która dzięki swemu podobieństwu do Angie Mitchell, największej gwiazdy światowej sieci video, zostaje wplątana w plan porwania gwiazdy. Spiskiem kieruje widmowa jaźń, która ma swoje plany wobec Mony, Angie i całej ludzkości....
20,09 zł
27,90 zł
Oszczędzasz: 7,81 zł
Cena sugerowana przez wydawcę