Opis
Czy umiałbyś żyć jak dorosły? Potrafisz wymienić żarówkę, zaplanować podróż, poruszać się samodzielnie komunikacją, a może umiesz zmienić oponę w samochodzie? Jeśli jeszcze nie, to nic straconego czeka na ciebie 50 sekretnych misji, których wypełnienie pomoże ci odnaleźć się w tajemniczym świecie dorosłych, a może nawet zyskać ich uznanie!
Pierdomenico Baccalario włoski autor książek dla dzieci i młodzieży, m.in. kilkunastotomowej bestsellerowej sagi Ulysses Moore, twórca gier fabularnych i gier wideo.
Pierdomenico Baccalario włoski autor książek dla dzieci i młodzieży, m.in. kilkunastotomowej bestsellerowej sagi Ulysses Moore, twórca gier fabularnych i gier wideo.
Inne tego autora
Jason, Julia, Anita i Rick powrócili do Kilmore Cove z niepokojącą wiadomością - wśród mieszkańców miasteczka ukrywa się zdrajca. Ktoś, kto od lat po kryjomu coś knuje. I kto, przy pomocy Podpalaczy , teraz chce dokonać prywatnej zemsty. Cienka nić drobnych zdarzeń wskaże przyjaciołom miejsce, w którym przechowuje się wszelkie odpowiedzi: Agarthi, legendarne miasto, zagubione wśród lodowców, do którego nikt, nawet Ulysses Moore, nigdy nie dotarł...
Czyta Jacek Rozenek
Czas odtwarzania: ok. 5...
14,36 zł
19,99 zł
Oszczędzasz: 5,63 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Wenecja. W starej belce pod sufitem Domu Bazgrołów, w którym matka Anity właśnie prowadzi prace konserwatorskie, dziewczynka znajduje zeszyt książkę z rysunkami i dziwnymi zapiskami szyfrem. Kiedy otwiera zeszyt i natrafia na rysunek, ulega dziwnemu wrażeniu, że ktoś z tego rysunku ją obserwuje… Ale nie tylko to: rysunki są przeplatane notatkami zapisanymi tajemniczymi znakami, takimi samymi, jakich użył w swoich dziennikach Ulysses Moore. Jest tylko jeden sposób na wyjaśnienie, co te symbole oz...
14,74 zł
19,99 zł
Oszczędzasz: 5,25 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel "Antykwariatu ze starymi mapami" posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop......
27,26 zł
36,99 zł
Oszczędzasz: 9,73 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Troje zagubionych dzieci błąka się w podziemiach, gdzie w meandrach nieznanych korytarzy poszukuje drogi do Kilmore Cove.
Anita i Jason decydują się na przekroczenie progu Wrót Czasu w Kraju, który umiera i znajdują się w świecie podziemnym, mrocznym i niegościnnym.
I tak rozpoczyna się ich pełne trudu i znoju schodzenie do trzewi Ziemi, aż do samego serca wszystkich miejsc imaginacyjnych: do Labiryntu. To tu kryje się tajemnica konstruktorów Wrót, ale tu również czai się straszliwe niebezpiecz...
16,22 zł
22,00 zł
Oszczędzasz: 5,78 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Wielka literatura w małej formie, czyli seria adaptacji klasycznych powieści młodzieżowych. Opracowania, nie gubiąc ducha oryginałów, pozwalają rozsmakować się w najbardziej znanych dziełach. Książki opatrzono atrakcyjnymi ilustracjami i wydano w poręcznym formacie. Seria polecana czytelnikom, którzy zaczynają swoją wielką przygodę z literaturą światową. Wyspa Skarbów - na motywach powieści Roberta Louisa Stevensona. ...
6,99 zł
Troje dzieci, Jason, Julia i Rick, rozkochanych w przygodzie. Willa Argo nad urwiskiem, wysoko nad morzem, z tajemniczymi pokojami. Drzwi ukryte za szafą, zamknięte na cztery spusty, niedające się otworzyć. Ale dzieci za wszelką cenę chcą je otworzyć...
"Jeśli z czterech jedne otworzysz przypadkiem. Z czterech trzecie wskażą motto. Z czterech dwoje zaprowadzi na śmierć. A jeden z czterech - poprowadzi na dół." - Ulysses Moore....
27,26 zł
36,99 zł
Oszczędzasz: 9,73 zł
Cena sugerowana przez wydawcę